gratis webinar

De kern van leesbegrip:
wat je je leerlingen echt moet leren

voor Remedial teachers, logopedisten, orthopedagogen

Dit ga je leren:

01
Wat begrijpend lezen precies is

Begrijpend lezen is niet het maken van toetsvragen bij een tekst... Maar wat is het eigenlijk wél precies?

02
Wat de kernvaardigheden zijn om écht te lezen met begrip

Onze leerlingen hebben vaak veel strategieën geleerd, maar die helpen hen niet. Dat komt omdat ze de kernvaardigheden missen om goed te kunnen lezen. Als je weet wat die vaardigheden zijn, kun je je leerlingen veel meer leesinzicht geven!

03
Hoe je kunt leren om dit goed toe te passen

Het is natuurlijk een korte webinar, waarin ik je niet álles kan leren. Maar uiteraard vertel ik je wel hoe je aan meer informatie kunt komen om met de LeesInzicht aanpak aan de slag te kunnen.


Kies een datum en meld je aan!

LET OP: ik kan alleen de link naar het webinar naar je versturen, als je je e-mailadres hebt bevestigd! Kijk daarom direct na je aanmelding even in je mail (check ook je spam even) en klik op bevestig je e-mailadres. Dat is alles. Echt even doen hoor! 

14 februari 2022  13:30-14:00

2 maart 2022  11:00-11:30

16 maart 2022  13:00-13:30

Helaas... deze kan niet doorgaan i.v.m. een kleine ingreep aan mijn vinger deze middag

6 april 2022  11:00-11:30

9 mei 2022  13:00-13:30
LET OP: ik kan alleen de link naar het webinar naar je versturen, als je je e-mailadres hebt bevestigd!

23 mei 2022  13:00-13:30
LET OP: ik kan alleen de link naar het webinar naar je versturen, als je je e-mailadres hebt bevestigd!

Kun je niet op bovenstaande data?
Of wil je het webinar op je eigen tijd en in je eigen tempo bekijken?
Vul dan hieronder je gegevens in en ik stuur je een opname!

Ik wil de opname!
LET OP: ik kan je de opname alleen versturen, als je je e-mailadres hebt bevestigd!

Wie gaat je dit vertellen?

Dat ben ik: Elvira Pont 

Ik ben al ruim 20 jaar Remedial Teacher en psychodiagnostisch specialist en ik heb mij in die tijd gespecialiseerd in begrijpend leesproblemen. In die 20 jaar heb ik talloze kinderen en jongeren succesvol kunnen leren wat werkt. Van daaruit is het LeesInzicht model ontstaan: de remediërende aanpak voor begrijpend lezen.

Insert Content Template or Symbol
>