Welkom op de LeesInzicht Professionals Membershipsite!

Je bent nog geen lid, en daarom heb je maar toegang tot een klein deel van deze "schatkamer". Voor een klein bedrag kun je een heel jaar lang toegang krijgen tot een groeiende hoeveelheid kennis, informatie, lesvoorbeelden en inspiratie.

Interessant? Klik dan even hier!

Alle onderwerpen
  • Alle onderwerpen
  • Topics
  • Verbinden -LPM
  • Visualiseren - LPM
  • Controleren - LPM
  • Voorbeeld thema's
  • Integratie lezen en schrijven
  • Toetsen
  • Motivatie
  • Kennisbasis
  • Hoge verwachtingen
  • Leesbegrip Algemeen - LPM
  • Visaliseren
  • Access restrictions
  • Voor LeesInzicht Professional Members
  • Gratis
  • Download je aankoop
  • LeesInzicht Cursus - dag 1

Gratis

Artikel/blog

Hier vind je gratis artikelen, lesvoorbeelden en andere handige dingen over leesbegrip, ter inspiratie voor jou!

Voor LeesInzicht Professional Members

Artikelen

Hier vind je alle materialen en lesvoorbeelden die niet specifiek vallen onder Visualiseren, Verbinden of Controleren. Ze gaan over leesbegrip in het algemeen en zijn van toepassing als je leerling de vaardigheden geïntegreerd verder moet oefenen.

Voor LeesInzicht Professional Members

Artikelen

Hier vind je alle materialen en lesvoorbeelden die te maken hebben met visualiseren. Visualiseren is de absolute basis van leesbegrip en het is voor kinderen ook vaak superleuk om hier mee aan de slag te gaan!

Voor LeesInzicht Professional Members

Artikel/blog

Hier vind je alle materialen en inspiratie die rechtstreeks te maken heeft met Verbinden. Dit lijkt vaak het meest abstracte onderdeel van het LeesInzicht model, maar het valt echt best mee. Zeker met behulp van de kennis en voorbeelden die ik hier met je deel.

Voor LeesInzicht Professional Members

Artikel/blog

Begrip controleren is - gek genoeg - vaak iets wat kinderen niet doen tijdens het lezen. Hier vind je alle materialen en lesvoorbeelden die met het controleren te maken hebben.

Page [tcb_pagination_current_page] of [tcb_pagination_total_pages link='0']

Pen
>